Kamu Hizmet Standartları

T.C
ARDAHAN ÜNİVERSİTESİ
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
 
Kamu Hizmet Standartları
SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
1 Öğrenci Belgesi Düzenlenmesi 1. Öğrenci Kimlik Kartı 10 Dakika
2 Öğrenci Başarı Durum Çizelgesi Hazırlanması 1. Öğrenci Kimlik Kartı 10 Dakika
3 Öğrenci Başarı Takip Çizelgesi (Transkript) Hazırlanması 1. Öğrenci Kimlik Kartı 10 Dakika
4 Öğrenci Hasta Sevk İşlemlerinin Sonuçlandırılması 1. ÜBYS Üzerinden 10 Dakika
5 Ders Kayıt, Ekleme ve Çıkarma İşlemlerinin Sonuçlandırılması 1. ÜBYS Üzerinden Akademik Takvimde Belirtilen Süre İçerisinde
6 Mazeretli Ders Kayıt İşlemlerinin Sonuçlandırılması
  1. Dilekçe
  2. Mazeretini Gösterir Belge
  3. Katkı Payı Dekontu
Akademik Takvimde Belirtilen Süre İçerisinde
7 Yaz Okulu Başvurusu İşlemlerinin Sonuçlandırılması
  1. Yaz Okulu Ders Talep Formu
Akademik Takvimde Belirtilen Süre İçerisinde
8 Staj Başvuru İşlemlerinin Sonuçlandırılması
  1. Staj Başvuru Formu
3 Gün
9 İzinli Sayılma (Kayıt Dondurma) Talebinin Sonuçlandırılması 1. Dilekçe
2. Mazeret Belgesi
15 Gün
10 Ders Muafiyeti Talebinin Sonuçlandırılması 1. Dilekçe
2. Öğrenci Başarı Takip Çizelgesi (Transkript)
3. Ders İçerikleri
15 Gün
11 Sınav Sonucuna İtirazın Değerlendirilmesi 1. Dilekçe 15 Gün
12 Mazeret Sınavı Başvurusunun Değerlendirilmesi 1. Dilekçe
2. Mazeret Belgesi
15 Gün
13 Tek Ders Sınavı Başvurusunun Değerlendirilmesi 1. Dilekçe
2. Öğrenci Başarı Takip Çizelgesi (Transkript)
15 Gün
14 Yatay Geçiş İşlemlerinin Sonuçlandırılması 1. Dilekçe
2. ÖSYM Belgesi
3. Öğrenci Başarı Takip Çizelgesi (Transkript)
4. Ders İçerikleri
Yatay Geçiş İşlemlerine İlişkin Senato Kararında Belirtilen Süre İçerisinde
15 Mezuniyet ve/veya İlişik Kesme İşlemlerinin Sonuçlandırılması
  1. Öğrenci İlişik Kesme Formu
  2. Öğrenci Kimlik Kartı
  3. Sağlık Karnesi (verilmişse)
1 Saat
16 Bütünleme sınavı 1-ÖİBS ‘den ön kayıt. Akademik Takvimde Belirtilen Tarih
17 Öğrenci Affı 1. Dilekçe
2. 2 Fotoğraf
Akademik Takvimde Belirtilen Tarih
18 Kurum Personelinin Yıllık ve Mazeret İzin İsteğinin Sonuçlandırılması 1. İzin Formu 1 Gün
19 Kurum Personelinin Hastalık İzin İsteğinin Sonuçlandırılması 1. İş Göremezlik Raporu 1 Gün
20 Kurum Personelinin Ücretsiz İzin İsteğinin Sonuçlandırılması 1. Dilekçe
2. Mazeret Belgesi
15 Gün
21 Görevlendirilme İsteğinin Değerlendirilmesi 1. Dilekçe
2. Davetiye (Varsa)
3. Bildiri Özeti (Varsa)
4. Telafi Ders Programı (Gerekiyorsa)
Yolluksuz ve Gündeliksiz iki  Yolluklu veGündelikli  bir defa
22 Teknik Gezi İsteklerinin Değerlendirilmesi 1. Dilekçe
2. Katılımcı Listesi
15 Gün
23 Akademik Personel Ataması 1. Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Naklen Veya Açıktan Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi sınav İle Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik ve Öğretim Üyeliği için Ardahan Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri dikkate alınarak kadro ilanında belirtilen genel ve özel şartlar ile istenilen belgeler 3 Ay
24 Akademik Personel Görev Süresi Uzatılma Başvurusunun Sonuçlandırılması 1. Yönetim Kurulu Kararı
2. Görev Süresi Uzatma Talep Formu
3. Faaliyet Raporu
1 Ay
25 Emeklilik Başvurusu İşlemleri 1. Emeklilik Dilekçesi
2. 4 adet fotoğraf
3. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
1 Gün
26 Maaş ve Haciz Belgesi İsteği 1. Kişi Talebi 1 Saat
27 Ek Ders Bordro ve İcmalinin Hazırlanması 1. Ek Ders Ücret Beyannamesi
3. Ders Görevlendirmesi ile İlgili Yönetim Kurulu Kararı
15 Gün
28 Sınav Ücreti Bordro ve İcmalinin Hazırlanması 1. Sınav Ücreti Beyannamesi 15 Gün
29 Yurtiçi/Yurtdışı Geçici Görev Yolluğu İşlemlerinin Sonuçlandırılması 1. Görevlendirme Yazısı veya Harcama Talimatı
2. Yurtiçi/Yurtdışı Geçici Görev Yolluğu Bildirimi
3. Yatacak Yer Temini İçin Ödenen Ücretlere İlişkin Fatura
15 Gün
30 Yurtiçi/Yurtdışı Sürekli Görev Yolluğu İşlemlerinin Sonuçlandırılması 1. Atamalarda Atama Onayı, Diğer Hallerde Harcama Talimatı
2. Yurtiçi/Yurtdışı Sürekli Görev Yolluğu Bildirimi
3. Onaylı Mesafe Cetveli (Yurtiçi Görevlendirmelerde)
15 Gün
 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri : Fakülte  Sekreteri İkinci Müracaat Yeri :Spor Bilimleri Fakültesi
İsim :  Süleyman YILDIZ İsim : Prof.Dr. Abdullah MENZEK
Unvan :  Fakülte  Sekreteri Unvan :  Dekan
Adres :  SBF Adres SBF
Tel :  0478 – 211 75 33 Tel :  0478 – 211 75 33
Faks Faks
E-posta :  sporbilimlerifakultesi@ardahan.edu.tr E-posta :  sporbilimlerifakultesi@ardahan.edu.tr